helgmys med vänner, pilates och smoothies!

Jag hade inte tid att göra något inlägg igår så jag gör det idag istället.
Igår på dagen hände det inte mycket alls. I flera timmar gick jag bara omkring och fick saker ogjorda. Egentligen ingenting jag gillar men så blir det ibland. Jag tvekade om det var värt att träna men övervägde att vila mitt sjuka ben som aldrig tycks bli bra... Dock vart det ju pilatesträning! Haha det är verkligen inte min stil egentligen eftersom det bara är styrka, men jag har nog insätt att jag behöver lite av den varan. Jag har gjort ett program som tar ungefär 20/25 minuter där jag tränar alla större muskelgrupper. Och eftersom det är viktigt med vila när man ska bygga upp kroppen kör jag detta program varannan dag. Armhävningar och Sandy, det trodde man aldrig!! ;)

På kvällen åkte jag hem till Emma och Lisa där även Hanna va. Vi åkte in på bio lite senare och det var supermysigt! Efter det åkte vi tillbaka till frösön och körde straffpoker haha.

Och idag är det en ny dag, söndag. Hittills har jag lyckats städa rummet och pluggat in veckans glosor, och ska nu ut och sysselsätta mig i dagens träning, skidåkning. Ikväll blir det tv för Sandy, SOLSIDAN!! haha

Pilatesträning!

Efter det blev det en gammal bortglömd klassiker, smoothie! Varför slutade jag med dom? Jag levde ju så gott som på det förr i tiden. Aja nu är dom tillbaka! Ingredienser: lättmjölk, lättfil jordgubb och frysta hallon! Om man känner för att unna sig nåt lite bättre rekomenderar jag även glass och vaniljsocker i.

Men om du känner som mig, att glass och socker är livsfarliga produkter kan du istället strö på lite müsli på toppen! haha jag vet att det låter skitäckligt men det är faktikst jättegott och det ger lite mer mättnadskänsla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0