They say time heals everything

Om någon ser mig träna imorgon så slå mig, gör mig jävligt illa, för imorgon ska jag fan i mej ha vilodag! Ne men ärligt, nu tar jag fram den smartare delen av Sandy som säger att efter att ha åkt 7,6 mil skidor under dom senaste dagarna och kört hårt på pilates är det dax med en hel dags vila!
Ja som sagt, jag skulle ha vilodag men jag drog ut i skogen och åkte 1,6 mil. Det gick finfint, förutom att dagis hade någon massträff där nere i skogen. Snoriga barn på längdskidor, vilken hit!

Resten av dagen har typ suttit i telefon, ringt runt hit och dit i förhoppningar om att allt ska bli klart snart. Men jag gör vad jag kan, så får vi se vart denna sommar leder helt enkelt :) Blir lite nojig över allt skolarbete jag skiter i nu, jag prioriterar allt annat före! Men det löser sig väll också, en vilodag kanske gör susen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0