top mys, och skidor såklart!

Igårkväll var jag på pause med Matilda och Filippa. Vi kände oss otroligt mogna, så vi drog till med lite latte haha :) Där satt vi hela kvällen och en bit inpå midnatt, pratade om allt och ingenting. Sedan kom det även dit lite killar och spelade live, hur mysigt som helst! Jag fick lite sommarkänsla, och kände att det är just sommar jag vill ha nu nu nu!! Även fast sommaren 2011 verkar vara helt hopplös att få ihop... Man får inte alla gobitar, that's life...

Imorse vaknade jag klockan 7 först(problemen sitter kvar djupt inne i min skalle) och sen somnade jag om till 8 då min klocka ringde. Åt frukost och åkte sedan till Bydalen för en slalomdag! Skööönt, det blir mkt slalom nu för tiden :)
När jag kom hem kände jag för lite längdskidor, och det gjorde jag rätt i för det gick kalasbra! Men imorgon ska jag chilla med only pilates, för jag har faktiskt åkt ungefär 6 mil dom senaste 4 dagarna. Egentligen inte bra med tanke på hur mkt bättre jag va förra året, när jag var oskadad och lycklig. Men man blir ju gammal och klen, dax att acceptera det snart haha ;)

20080526063632

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0