skidor i solen och pause ikväll!

Igår var jag på tjejmiddag hos Erica. Det var supermysigt och roligt att träffa alla igen! Vi åt god mat, pratade och spelade lite sällskapsspel :)

Imorse vaknade jag halv 8, det är nåt allvarligt fel på mig! Jag degade runt i nattlinne många timmar innan jag tog tag i livet och stack ut i längdspåret. Det var kanonväder och jag hade mycket tid, så jag passade på att åka 2 mil. Känner dock av det i mitt ben nu, men vad gör man inte för lite cardioträning ? ;) Och det var ju pilatesdag också, viktigt viktigt!! Jag har kört det varannan dag i 6 veckor nu, så jag har gjort om schemat lite. Eller ja, jag har tredubblat alla magövningar för maximal shape moahaha :) Och för er som tror att jag har blivit helt galen kan jag säga vad jag gör just nu... ÄTER EN CHOKLADBIT. Jag kan om jag vill, sådeså :) Jag har ju börjat min nya levnadsstil, att äta när jag känner för det :) skööööönt.

Ikväll ska jag åka in till pause och mysa! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0