Sandy har mött sin överman

Jag brukar aldrig läsa kändisbloggar, men jag hörde talas om att Kissie har blivit en äkta bantningsnörd och vart tvungen att ta en titt. Alltså vad är det jag ser?! Jag brukar inte bli upprörd när folk snackar träning och kost, skulle ju bli ganska dubbelmoral om jag blev det, men jag kunde inte hålla mig nu! Jag ser framför mig hur alla små 14 åringar får idéer om att bli lika galna... Och det värsta jag har läst var nog hennes "tips". Såhär såg dom ut, och nu ska jag vara vis och kommentera dom!

Drick vatten på fastande mage. Hon menade på att en tysk undersökning sa att det satte igång fettförbränningen. Nån som vet hur många undersökningar som görs under ett år om saker som handlar om viktminskning? Nej inte jag heller, men jag vet att det är sjukt många och om man skulle försöka följa alla skulle man ha ett heltidsarbete. 98% är bullshit, jag lovar er!
Duscha kallt. Det var kanske bland det dummaste jag har hört och jag kan inte låta bli att kommentera mycket om det! Det är sant, man förbränner fler kalorier om man fyser eftersom kroppen då behöver lägga mer enerig på att hålla värmen. MEN HALLÅ!? Det är ju rent plågsamt att duscha kallt, och jag lovar att det inte alls ger något resultat. Man får lov att spåra lite, men fan inte hur mkt som helst. Och vad är det för fel med att träna? lovar att det ger 1000 gånger bättre resultat. Eller kanske sluta festa minst två gånger i veckan som alla dom här fjortisarna gör. Jag döööööööör när jag hör sånthär! Extremt töntiga "bantare" som duschar kallt och sen trycker massa godis och skit. Jag finner inga ord, vart finns logiken? Tänk alla småfjortisar som fick värsta idén nu och plågar sig i en svinkall dusch. Äh, börja duscha som normala och sluta äta så jävla mkt skit istället...
Krydda maten. Stark mat får igång fettförbränningen. Äh töntigt, det gör träning också! Palla krydda sönder all mat, då smakar den ju bara kryddor? Och senap var tydligen bra också. Jag undrar varför, med tanke på allt socker det innehåller!

Gudars vad vis jag känner mig nu :) Haha ne men ärligt talat, allt kom från hjärtat och jag mår typ dåligt över att tänka på hur små flickor tar åt sig alla dumma "knep" :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0