min namnsdag faktiskt!

Idag är det den 17 februari, & jag har faktiskt namnsdag! Det är Sandra, annars hade jag aldrig sagt det eftersom jag är lite mindre stolt över mina snuskiga mellannamn hehe.. Mamma har inte sagt grattis än, och om hon inte gör det ska jag se till att hon får sota för det moahaha! Förra året glömde hon, och det kostade henne att gottgöra min besvikelse så hon borde ha lärt sig! ;)

Jag är en smula lycklig jag! Idag vart sista provet på ett tag gjort, och jag är klar med det mesta i skolan för ett tag(några dagar?). Så jag känner för att chilla nu. Typ spendera kvällen i längdspåret- FÖR NÖJES SKULL som baby Lilian skulle ha uttryckt sig!

Efter skolan gick jag och Filippa ner på ICA och drömde oss bort bland godishyllorna. Det börjar bli plågsamt att stå emot allt gott nu, och det är ju till och med billigare med godis än nyttiga alternativ. Ja ni har fattat det rätt, dagens känsla säger att jag vill börja svulla igen snart :) & som sagt- FÖR NÖJES SKULL! ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0