jag har väntat så länge på just denna dag

Rubriken ljuger inte! Jag stannade kvar efter skolan idag och köpte en ny sporttejp, ett nytt försök liksom. OCH JAG ÅNGRAR FAN INTE DET! För idag när jag kom hem sprang jag, i 1 timme och 8 minuter! Helt jävla galet. Jag som max brukar kunna köra i 30 minuter. Äntligen några som vet hur sporttejp ska va! Mmh magiskt haha. Egentligen är det ju lite sjukt, jag jobbar som fan för att kunna springa medans andra ligger hemma i soffan med fullt friska fötter som aldrig skulle drabbas av skavsår. Hahah jaja, men jag föddes väll med nåt flipp ;)
Fast jag måste ju medge att jag har jävligt ont i fötterna nu, men det är inte skavsår. Bara att dom är ovana och behöver härdas, och det ska dom fan få göra från och med nu :D
Så nu är jag skitglad moahaha, en ny träningsform kastas in på Sandy's schema. Vilodag på lördag? Möjligtvis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0