torsdag+fredag

I torsdags hade jag bara lektioner fram till lunch, skönliv. Efter det gick jag och tränade. Jag vägrade helt enkelt acceptera att mitt ben fortfarande inte hade repat sig efter en vilodag, så träningen gick väll därefter.. Men bättre med klen träning än ingen träning alls! ;) På kvällen åkte jag in till stan och fikade på pause med lisa. Det va mys! Som alla andra veckor va det ju sugarfree för mig, så jag drack te hehe. Men lisa jobbar ju på hullet inför den kalla vintern så hon lassade på med kladdkaka och varm oboy haha skönungen! ;) Efter fikat gick vi till frösön och då va även emma hemma! Vi satt och snackade, kollade lite på SOS västkust där det va från Smögen i detta avsnitt också, mm gilla!


 

I fredags var det en vanlig dag i skolee. Efter det gick jag och mamma och fixade ett sparkonto till mig! Sjukt skönt att slippa ha sparpengar på det vanliga kortet. Jag fick fan tillåme beröm av hon som öppnade kontot haha, hon sa att hon va imponerad över hur mkt jag hade lyckats spara fast jag va så ung, hihi :) Efter det blev det träning igen. Det såg inte så ljust ut innan eftersom jag gick sämre än någonsin. Men hör och hämpa, träningen gick ganska bra! Så därför bestämde jag mig för att köra 30 minuter längre än planerat!

På kvällen drog jag med massa folk till Brunflo på fest. Det va några i min klass som hade hyrt lokal där, så det blev klassfest + andra också. Det va skoj! :)

Och nu har jag träningsfri helg! Två vilodagar på raken.. Det har inte hänt sen i juli kanske? Men det är inte helt av sunt förnuft, visst jag behöver repa min kropp, men vafan det är ingen mening att träna efter man har festat för då bränner man noll om ni inte visste det.. Och ikväll blir det parteeey i Lit så ingen träning imorgon heller! Och sockerfri helg också, mmh lite oskönt men jag överlever :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0