lönedag!

Idag hade vi bara idrott, skönt. Efter skolan gjorde jag och Lina klart arbetet om Texas, också skönt att ha det gjort. Men dagens skönaste va ändå att jag hade fått lön från gräsklippningen nu, och JAA tack Jesus det vart det högre beloppet, 3600 kr! jag gillar't. Nästan så jag funderar på att ta en runda på stan nånting och köpa något för mina egna pengar, men bara nästan haha!
Efter skolan åkte jag hem och städade, och när mamma kom hem älskade hon mig lite extra då hehe ;) Efter det tog jag och Karin en promenad i kylan. Vi gick en timme, snackade massor och njöt av att det va sol även fast det va kallt. Det gick faktiskt bra att gå på promenad, även fast jag gick som en kratta i skolan idag pga att mitt vänstra ben har ballat ur lite hehe. För mkt träning och ingen vila ger mig störande konsekvenser. Så jag har alltså inte tränat idag!! Sunt förnuft, förutom idrotten då men det räknas ju inte helleeee! :)

Och jag ska ta tillbaka en sak jag har sagt, att jag ska ha en träningsfri vecka i Egypten. Det kommer inte bli riktigt så, för jag såg nyss att det fanns vad norskarna kallar för "trimrom" där, alltså gym. hehe men vafan, jag kommer bli tjock så det blir över ändå, det kan jag lova med säkerhet!! :)




Kommentarer
Postat av: linnea

har ditt ben kukat ur, haha

2010-10-21 @ 20:02:35
URL: http://linneachristensson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha det har kukat ur som fan!!:P

2010-10-23 @ 11:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0