ät inte upp glassen före frukten

Kom hem från en uppfriskande promenad med matilda för en lite stund sen! Jag tog ett sunt beslut som att dissa golds, men eftersom jag inte har samvete att bara sitta inne och äta kakor istället så drog jag med mig matilda ut på en promenad istället hihi :) Trevligt trevligt. Vi gick typ 1 timme och 30 minuter först och sen gick vi in till henne och åt kladdkaka haha, sen gick jag hem igen!

Och när jag kom hem gjorde jag en liten "förebyggande kur", haha gu vad jag håller på.. Men jag har stött på en helvettes massa baciller i helgen så man måste ju se till att ta in lite antioxidanter nu ;)




stay in shape? ähh det är lördag, det ska va lite exclusive! Som alltid... hehe

Ikväll ska jag va med min kakis! Vi får se vad vi hittar på, kanske ringer upp lite fler också :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0