helvettes fikatider!!

Imorse vaknade jag och Rebecca strax före 11, klockan var ställd hehe. Men det var jätteskönt, vi tog det lugnt och tillslut bytte vi om och åt KÖRV innan vi åkte in till staden med Emma. Där gick vi runt och tittade på allt mysigt i kylan! Efter det åkte jag hem och åt kakor på löpande band som mamma stog och bakade. Advent är verkligen supermysigt, hela julen är ju det! Men helvettes fikatider säger jag bara.. Fan det går ju inte att hålla sig borta från all skit. Så allt jag har att säga är att om man inte har lyckats blivit smal nu innan jul är det ingen idé att försöka bli det under julen heller.. haha men det är tur att det är mer än 20 veckor kvar tills sommarlovet efter jul då det bara är att kötta!! ;)
Nu ska jag åka in på spinning och sen ska jag hem och vila upp mig inför morgondagens sovmorgon som jag ska spendera på ett löparband! Lucky me :*




Jag börjar misstänka att mamma och pappa har nån liten plan om att få mig extremt fet..

fattar ni vad jag menar? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0