Onsdag & redan helg!

Jag tränade på golds idag eftersom jag skulle på den där grejen vid halv 6. Det gick väll sådär, va väldigt opepp så det blev inte så hår och länge.
Sammanfattning av dagens träning:
Träningstyp: två typer av crosstrainer & roddmaskin
Längd på passet: 1 timme och 22 minuter
maxpuls: 181
förbrännda kcal: 1236

Eftersom den där grejen slutade tidigt hade jag ju hunnit cykla nu. Men klockan åtta är det Anna Anka söker assistent och det går inte att missa!! Vi får se efter det, borde egentligen inte träna två gånger på en dag och plus att jag planerar att köra en långtur imorn, så det kanske är bättre att vänta till imorn och köra ordentligt då.

& nu är det ju lite ledighet också, underbart som feaaaan! Blir mkt träning i helgen, ojaa ;)

Vet ni vad jag är sjukt desperat efter nu? just det, socker... men jag får lida ett tag till. Jag har sagt torsdag och då är det så, inga ursäkter. Jag är så sjukt förvånad över att jag förhuvudtage överlever mina nyttiga dagar. Om nån hade sagt till mig i vintras att jag skulle börja med sockerfria dagar hade jag trott att det hade varit ett skämt, hade trott att det va nån annan sandra det snackades om. Så jag har faktiskt blivit bättre på det :)

 
Jag får hålla mig till mitt kära ramlösavatten en dag till. Kanske Sandras nya beroende? Mango är ju en klar favorit, göttgött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0