jäval fittfot!!

Om det är något jag hatar så är det min högerfot! Jag vill hugga av den, spotta på den och kasta den bort långt som fan! Ne men ungefär. Idag sprang jag tio minuter innan jag började känna av äckliga skav. Och det är ju bara på högerfoten! Jag måste verkligen gå iväg och fixa det nu. Jag vet ju varför jag får skav, för att jag faller innåt med foten när jag springer. Och det verkar vara svårt att lösa.... Det är fan min fots fel att jag inte blir smal!!, eller det är iaf lätt att skylla på det :)

Föresten så har jag svarat på min skolsköterskas mail idag! Hon frågade ju hur det va med mina "problem" angående träning och kost eftersom jag sa till henne i vintras att jag hade lite jobbigt med det. Jag svarade att det går bra, att jag försöker att inte tänka på det. höhö. Jag va ju tvungen att va på den säkra sidan. Om jag skulle skriva att jag har startat träningsblogg, tränar minst 6 gånger i veckan, får dåligt samvete över allt jag stoppar i mig och tänker kring dessa områden kanske 98% av min vakna tid riskerar jag ju att bli inlaggd nånstans, ne men ungefär. Okej jag kanske överdriver lite, det går ju som sagt i vågor. Men jag surfar rätt högt uppe på vågen nu om ni fattar vad jag menar.. Men jag mår finfint :D

Det finns bara en på hela jorden som uppmuntrar mig att träna så mycket som jag gör och försöka hålla en diet. Den personen är jag själv. Det är ganska otroligt tycker jag. Alla kommentarer och alla som försöker ha seriösa snack med mig, ni ska bara veta hur många ni är! & ändå fortsätter jag som att jag inte har hört ett ord av vad folk har sagt. Ni tycker säkert att det är väldigt dåligt. Men ni måste lita på att även jag har en gräns, även om den är hög. Jag går inte hur långt som helst. Men om jag ska uppnå mina drömmar måste jag gå rätt långt, det gör sig inte själv vill jag lova! Jag kommer aldrig bli helt nöjd, jag känner mig själv. Men mer nöjd, det kan jag bli!

kort sammanfattning av dagens träning:
Träningsform: två typer av crosstrainer och löpning
Längd på passet: 2 timmar och 10 minuter
maxpuls: 173
förbrännda kcal: 1420

Imorn ska jag cykla, jihouuu! Om vädret tillåter vill säga (: puss på er, jag vet att ni älskar att hata min blogg ;)

Bilden säger allt. Ingen slår mig i armbrytning. Shit mina armmuskler har aldrig varit i bättre form.. höhö. Men jag funderar faktiskt på att börja träna styrka en gång i veckan i höst. För er som inte visste det så tränar jag aldrig styrka av flera anledningar, men det kanske kommer, vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0