vilodag som övergick till cykling i regnet

Imorse klev jag upp tidigare för att träna. Jag hade ju faktiskt haft två vilodagar på raken nu. Men när jag tittade ut genom fönstret såg jag att det regnade och blåste ganksa mkt, så jag sket i det. Åt och sen drog jag på fotbollsgrejs med fotbollsskolan. Där fixade vi med materialet, spelade fotboll, fikade och fick veta grupperna. Jag och Olivia ska ha tjejer -03, blir nog bra :)
Det vart ändrade planer, jag och David ska träffas imorn istället. Så jag fick tid över. Då åt jag middag, väntade en timme och sen drog jag ut och svek min vilodag, underbart! haha. Fast det regnade och det va jag medveten om innan, men det sket jag i :)



Imorn ser det ut som att jag har ganska fullt upp. Och min kropp kommer ta mkt stryk! Först fotbollsskola, sen ska jag klippa skitmkt gräs om det inte regnar för mkt, efter det ska jag cykla till golds för att träna och sen cykla hem(mitt busskort har gått ut :'''( ) Och sen ska jag ju va med david också! Hoppas jag hinner allt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0