varför fotbollsskola om man hatar fotboll?

Idag va ungarna sjukt gnälliga! Dom gillar ju inte ens fotboll, säger att dom har ont fast dom inte har det :S Och Olivia vart tvungen att byta grupp så nu är jag själv ledare. Men fan man ska inte klaga, sjukt soft jobb :)

Efter jobbet greppade jag lite lunch, pizza för fjärde dagen i rad! :O dock hemmagjord så den är väll förhoppningsvis lite nyttigare haha :) men jag har ju ingen diet att följa nu så jag ska inte tänka så ;)
Efter det klippte jag gräset som jag inte hann igår. Jag hade publik, 3 st 2 åringar stog och glodde fan hela tiden! haha sjuka. När jag va klar gick jag direkt hem och byte till träningskläder, tog cyklen och drog ut på en tre timmar lång runda. Jag behöver ju inte nämna några resultat.... Jävla skitdag i träningssynpunkt. Jobbigt och tråkigt va det, men sånna dagar förekommer ju tyvärr! Imorn ska jag försöka ta mig in och träna på golds, va ett tag sen nu!

Ne nu har jag inte tid att blogga mer. Ska ut till Frösön och träffa Josse! Vi får se vad vi hittar på en torsdagkväll som denna ;) hörs! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0