tisdag idag

Mår inte sådär överdrivet bra idag, känner mig hängig och så. Men jag tränade ändå, men dock väldigt lugnt för jag hade väldigt ont i mitt knä också. fuck. Men jag har ju sockerfri dag idag igen så det går väll vägen! Måste bara skryta med att Johannas mamma hade bakat igår(och alla som har smakat hennes bakverk vet vad jag snackar om, himmelriket!) och jag tackade nej! Och jag mår ju inte sämre över det idag ;)

Ni kanske också har märkt att jag har en ny design? Jag fick ett sms när jag satt på bussen hem av Rebecca att jag skulle gå in på datan så jag gjorde det när jag kom hem. Och då hade hon skickat en helt ny design som hon hade gjort till mej! väldans snällt av henne! :)

Ikväll ska jag träffa min käre vän erica. vi får se vad vi hittar på, brukar alltid bli nåt sköj :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0