uppe med tuppen

Det blir inte många timmars smön nu för tiden. Det är lite konstigt för lov brukar ju vara till för att vila ut och verkligen ta ordentliga sovmornar, men vem har tid att sova på lov? Det finns ju tusen andra saker att göra då!

Nu sitter jag och äter vattenmelon och dricker mineralvatten, en klar favorit. Men det kanske inte är så bra att äta som frukost egentligen men jag mår faktiskt väldigt illa nu. Eller jag gjorde nyss iaf. För jag va ute och sprang både hungrig och trött. Sen när jag kom in drack jag för mkt vatten. Jag stog och väntade på att spy i kanske tio minuter. Men det gick bra, ingen spya så nu mår jag bättre igen :) Min syrra vart arg när hon såg min frukost, sa att det inte va konstigt att jag va "så jävla spinkig" med tanke på att jag tydligen hårdbantar? jaha det visste jag inte ens själv. Så jag tog lite choklad för att kompencera det hela ;)

Nu ska jag äta upp resten av mitt göttis, sen ska jag och Caroline åka in till stan för att hämta upp en annan Carro, Sen ska vi ut till lövstabadet! :)

Föresten har jag sjukt ont i min rygg sen jag brännde mig i solen igår som vanligt.... Men Emma och Lisa har lovat att dom ska få hudcanser tillsammans med mig så jag behöver inte va själv, haha ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0