underbara träning!

Blev rätt sent igår, kom inte i säng förns halv 5. Då hade solen redan gått upp och det va klarblå himmel. När jag vaknade sen vid 11 var det mulet och blåst :( Men det rättade till sig sen, så det vart en härligt dag i solen! Solen tar riktigt bra nu, meeee likeeeeee! Dock har jag fått tillbaka mina kära solränder på halsen, haha :P

Vid fyra bytte jag om, drog ut på cykeln. Dom bygger om i torvalla så jag kunde inte köra till Ope. Så därför köre jag vallsundsbron,torvalla,vallsundsbron,torvalla. haha lite idétorka på vägar :P Men det gick ju kalasbra! Hade inga mål på kaloriförbränning eller så, men ändå brännde jag över 2000 och det va inte alls lika jobbigt denna gång + att jag fick 12 minuters bättre tid :)
Sammanfanning av dagens träning:
Längd på passet: 2 timmar och 48 minuter
Maxpuls: 188
brännda kacl: 2048

Vi får se vad det blir för träning imorn. Beror på hur jag känner mig i benen då, men det kan hända att det blir spinning om inte mina ben töntar ur!

Nu ska jag packa lite grejer, sen ska jag åka till David och sova där. Imorn slutar jag innan lunch, mmh gillar't! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0