tredje vilodagen på raken...

Imorse klev jag upp tidigare för att träna innan vi ska samlas med fotbollsskolan. Och så regnar det ute! Så ingen träning idag heller alltså... För fotbollen slutar halv 8 och sen ska jag hem till David. Aja jag får ta tag i allt till veckan. Det är ju trots allt sommarlov så jag tar allt som det kommer :)

Igår på dan hade jag otroligt tråkigt först, letade desperat efter saker att göra. Min godevän erica va villig att roa mig så jag tog cykeln ner till henne. Vi hade kul som vanligt, jaa vi misslyckas aldrig :)

På kvällen åkte jag till Lövsta och träffade Josse Rebecca och Carro. Vi spelade tennis, haha :) Jag och Rebecca va nog det starkaste laget i dubbeln, fint spel helt enkelt! hahaha
Efter tennisen gick vi hem till Josse och såg film, men jag hann inte så länge förns jag skulle hem.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: e

du är min ängel! :)

2010-06-13 @ 14:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0