träningsvärk

Jag har träningsvärk i benen, och det händer typ aldrig eftersom jag alltid använder benen när jag tränar. Men det är skönt, för då vet man att man har fått ut något av träningen!
Men idag är det vilodag för hela slanten. Jag är väldigt stel i kroppen, sådär träningsstel om ni fattar vad jag snackar om. Och sen är mina ben trötta som få, så det passade utmärkt med en vilodag! skönt som fan :)

Jag fick nyss ett trevligt sms av mamma att jag skulle städa rummet tills hon kom hem, kul. För nu är det snart studenten och då måste det ju va så rent och fint och blablabla i huset. Aja, jag ska aldrig ta efter och bli städgalen, det lovar jag!

Sen ikväll åker jag in till David. Eller om vi är här, vi får se. Det brukar ju va tämligen lungare där, haha. Inga syskon som är störiga eller så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0