tidig morgon

Imorse tog jag 6 bussen in till stan, juste, för att träna!! OMG hon är ju dum i huvet jag vet. Men jag skulle klippa mig kl.8 och jag ville inte träna efter så jag hade inget val :) och vad gör det att det vart en tidig morgon?, jag är ju ändå ledig för det är studentennnnn! :)
Jag trodde att jag skulle va sjukt trött imorse, men det sjuka va att jag vaknade kvart över 4 av att solen sken rakt in genom min rullgardin. Sen kunde jag inte somna om, klev upp vid typ 5. åt lite frukost och drog iväg. Träningen gick faktiskt bra, men jag gillar egentligen inte morgonträning.. Jag mår typ illa va det, vill spy. Men då har man ju testat det också ;)

Nu ska jag fixa mig, åka in till stan och se min syrra ta studenten. treflans! Sen blir det helt sjukt mkt onyttigheter resten av dan, mmmmh! gött som fan :)
Sen ikväll tror jag att det blir stan med lite tuffa brudar!

Dagen kommer se ut ungefär såhär som bilderna visar, 50% studentfirande och 50% socker! haha skönt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0