spinningen!

Spinningen gick helt underbart bra! åhh det känns så bra sååå :) Körde lite crosstrainer efter den också, sen vart det bastu i hela 10 minuter!:O hehe mm :) Jag tror inte riktigt på det här med vilodagar. Visst nån/max 2 i veckan är bra. Men om det börjar bli för många slappar man bara till. Bättre att köra på och låta kroppen minnas hur man tränar seriöst! ;)

Jag har nyss ätit en väldii god midda, köttbullssallad med mangoraja och bonaqua till det! Måste dock tillägga att bonaqua är det äckligaste mineralvattnet, och det onyttigaste! Innehåller kalorier, dock inte mkt men det är mer värt att dricka loka eller ramlösa! :)

Men nu ska jag ta min cykel och köra ner till Johanna. Vi hade bestämmt sen ett tag tillbaka att vi skulle ses nånting så det passade ju bra nu när det inte är något i skolan. Har dock bestämmt med lite för många denna vecka eftersom jag trodde att jag skulle ha mer tid än vad jag kanske har. Men sånt löser sig! Träningnen ska inte bli drabbad, kanske får plocka nån timmer från sömnen sådär!

& imorn ska jag gå på spanskan fast det är onödigt. den du, trodde du aldrig om mej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0