SOMMARLOV!


Bilden säger allt! Vad är problemet liksom? :) Fast jag kan fortfarande inte fatta att det är sommarlov :S

Ja mina kära läsare, nu är vi framme i mål. Vissa av oss har jobbat hårt, vissa inte. En sak är jag ganska säker på, att dom flesta av oss nu önskar att man jobbat lite hårdare. Fast jag kan inte säga att jag har legat på latsidan när det gäller träningen direkt, men däremot kosten hade kunnat varit bättre!
Jag förväntade mig inte att jag skulle vara nöjd med min kropp när sommarlovet kom, för nöjd kommer jag nog aldrig att bli. Men det känns okej, eller ne egentligen inte men lite. Eller aa, det brukar ju va såhär. Sen när man kommer ut bland folk inser man att det både finns smalare och tjockare personer än man själv. Jag måste nog lära mig att acceptera att jag va smalare förr, och det är inte meningen att jag ska se ut så längre. Men det är det som är så jävla jobbigt och jag har svårt att acceptera.... Men vad ska jag göra åt saken? Leva med det tyvärr.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0