regniga dagar

Imorse tog jag sovmorgon. Så jag sov 11 timmar inatt, sjukt behövligt! Sen tränade jag 30 minuter före frukost ofc, fast inne denna gång eftersom det regnade rätt oskönt mkt ute.. Men det va bra för jag hade inte kört mitt inneprogram sen i vintras! 
Lite senare kom David hit. Vi roade oss med film, fika och umgänge. Väldans mysigt! Det är så skönt att bara va inne och mysa regniga dagar som denna! :)
Sen efter middan åkte jag in till golds. Det gick inte så bra idag, det sög faktiskt om jag ska vara ärlig! haha. Men det kanske blir vilodag imorn, får se. Annrs blir det ju vilodag på lördag eftersom jag ska åka bil i 85 mil då och sen när jag väl är framme på Smögen ska jag fan inte träna!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0