lövstabadet!

Imorse ställde jag klockan rätt tidigt, gick ut och sprang. Det va varmt, rätt jobbigt och mina fötter mår inte så bra. Men annars va det nice! haha. Sen åt jag frukost och packade en fet väska för att cykla vidare till lövstabadet! Jag fick egentligen jobb på Åsträdgård idag men jag skippade det!
Den stora polen va avstängd så det va synd, men det va gratis inträde så det blev bra ändå ;)
Vi va där till kanske 6 ungefär. Sen cyklade jag hem, åt middag och sen cyklade jag ut till Emma och Lisa igen. haha :) Sen när jag skulle cykla hem på kvällen va inte vädret lika skönt som innan..

Imorgon har jag som vanligt 1000 saker att göra. Mina ben är slutkörda men det blir faktiskt en springtur innan frukost ändå. Sen tror jag att det blir lövstabadet med syrran om vädret tillåter. Sen ska jag hinna klippa gräs både hemma och på området, sen vill jag ju hinna cykla eller träna nåt, och sen ska jag träffa David. jaa ni hör ju själva, jag kommer aldrig att hinna allt som vanligt.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0