det som aldrig händer hände

Efter maten hände det som aldrig brukar hända, jag somnade fast det inte va läggdax. Kan nog bero på att jag har sovit väldigt lite som senaste nätterna. Jag kommer liksom aldrig i säng, hinner inte! Men ikväll ska jag somna tidigt!
När jag vaknade skyndade jag mig att klä på mig. Underställ och mjukiskläder + andra varma kläder. Det är ju fan varmare i mitt kylskåp än ute nu! :O Jag gick ut och klippte gräs som jag hade planerat. Men jag hann bara hälften förns det va dax att gå in. Det regnade ganska mkt och jag va rädd att jag skulle väcka alla områdets ungar, så jag får ta resten imorn! Hur jag nu ska hinna det?
Och ingen träning hann jag med idag heller.. Fast jag har ju ändå tränat ungarna,cyklat till lövsta och tillbaka, spelat tennis och klippt gräs nu. Men jag räknar typ inte det, haha jag behöver seriös träning om det ska räknas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0