Alltid någon att sakna

Om en vecka vid denna tid är jag hemma på min älskade ö. Jag ska ta vara på varje sekund där nere. Jag drägglar när jag ser väderprognoserna därifrån nu, sol sol och ännu mera sol. Hoppas det håller i sig! 
Denna sommar blir speciell, jag kommer bara vara där i knappt 4 veckor. Det kanske låter mycket ändå men jag har aldrig varit där så kort tid i hela mitt liv. Och jag gruvar mig lite över nästa sommar eftersom mamma och pappa inte ens ska dit då eftersom vi ska flytta då. Hur blir det för mig då? Aja senare problem :)
Jag älskar verkligen att åka bort. Jag tillhör typen som tycker att man spenderar allt för mkt tid hemma så när man väl är ledig ska man åka bort. Det som är lite jobbigt med att resa runt är saknaden av folk. Det finns alltid folk man saknar. Och ändå har jag väldigt svårt för att sakna folk. Men när jag tänker på hur underbara vissa vänner är och hur kul jag har med dem är det svårt att inte önska att dom va hos än. Det är nackdelen med att åka bort under en längre tid. Man vet att man inte kommer få spendera tid med dom man älskar som mest. Jag vet hur det kommer bli. Jag kommer sakna jättemånga här hemma och sen när jag väl åker hem kommer jag sakna jättemånga där nere. Det finns alltid någon att sakna.
Denna vecka kommer bli som alla andra "veckan innan resan" veckor. Fullt upp med att träffa folk för att säga hejdå och umgås in i det sista, packa allt man kommer behöva, sommarstäda och massa mer. Så denna vecka kommer jag ha fullt upp, men det är skönt :)

Nu ska jag först städa mitt rum eftersom Jennifer och hennes familj kommer på middag här ikväll. Sen ska jag fundera ut vad jag ska träna idag. Det ända jag vet är att jag borde träna hårt efter att ha ätit nästan en helt tårta själv igår. Ne men ungefär! Asså äntligen har mina vänner börjat inse att jag faktiskt är en gottegris! haha

Kommentarer
Postat av: lisa-lars

jag kommer sakna dig jeeeeeettttte mycket sandra!

2010-06-26 @ 16:14:45
Postat av: sandra

jag kommer sakna dej sjukt mkt sötlisen!! vi måste träffas mkt i veckan :)

2010-06-26 @ 17:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0