20 minuter före frukost

Det fick bli cykling som träning idag. & det gick helt sjukt bra! Kanske årets bästa tur? Hade en medelpuls på 172 och jag lyckades toppa upp till 192 också :) Man önskar ju att alla pass gick såhär!

& från och med imorn tror jag att jag ska börja med en till grej också. Att springa ungefär 20 minuter före frukosten varje morgon. Bara som en extragrej, jag kommer alltså träna annat också. Men jag får se om jag fortsätter för jag gillar egentligen inte att träna på morgonen. Jag mår typ illa då och sen kan jag inte äta riktigt resten av dan. Fast det kan väll va bra eftersom min aptit är lite väl bra nu!! Men man vill ändå att mat ska va gott. Så jag får helt enkelt testa och se hur det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0