Längtan!

Det vart inte lika fint väder som lovat idag på dan, och det kanske va tur för då fick jag gjort lite grejer. Först packade jag inför smögenresan, så jag är snart klar med det nu. Sen klippte jag gräs både på området och hemma. Skönt att ha det gjort så slipper jag tänka på det imorn!
Sen efter middan åkte jag ut till Rebecca på frösön. Vi spelade tv-spel, resultaten va på topp! haha ;) Sen gick vi på en väldigt kort promenad också innan jag skulle hem. Väldans trevligt! Juste jag skulle inte glömma att jag även åt morötter hos Rebecca, vi spelade alltså inte bara tv-spel! hahaha :P

Imorgon är det min sista dag i Östersund. Det låter ungefär som att jag aldrig kommer tillbaka haha. Men det är som vanligt med blandade känslor man åker. Jag kommer sakna väldigt många här hemma. Och det känns alltid så sjukt att Östersund faktiskt flyter på även fast man inte är där och ser det. Men det känns ju såklart mest skönt att åka ner. Jag menar, hur mkt har jag inte längtat efter detta? Jag älskar ju trots allt den där ön över allt annat på jorden! För att längta lite mer ska jag rada upp lite vad jag ska ha för mig där nere!
- bada får bli nummer ett ofc. Vallevik, Makrillviken, Flöjten, Sanö är bara några exempel på vart jag kommer vara hela dagarna där nere. Jag ska snorkla mer än någonsin i år!
- Äta, jag bor 3 hus ifrån Sverigens bästa godisaffär, Inte många meter från flera grymma glasställen och inte heller långt ifrån fiskehallarna där man köper färsk fisk. Jag ska helt enkelt äta ihjäl mej :)
- fika, tänka alla otroligt mysiga utecafféer där nere alldeles vid havet. Dyrt som fan men värt som fan :)
- Umgås med släkten, eftersom vi är utspridda över hela jorden så träffas vi bara när alla är på Smögen.
- Shoppa, finns alltid saker man hittar både på Smögenbryggan och i Kungshamn!
- och till sist lite träning också. Finns sjukt fina ställen att springa på där man har utsikt över havet hela tiden. Blir liksom inte lika jobbigt då :)

& jag ska som vanligt be mamma och pappa att väcka mig när vi åker över Smögenbron, det har jag gjort sen jag va noll och ingenting. Nostalgi på hög nivå haha :)

Men nu måste jag lägga mej för jag ska till Lövstabadet med erica imorn och sen ska jag träffa David en sista gång på kvällen. Usch och fy, men det är smällar man får ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0