house!

åh det är sol och rätt varmt i Jämtland idag! Kanske sista fina dan på sommarlovet om man kollar yr? Ne okej så får det inte va, dom är norskar, dom har fel :)
Jag sitter iaf ute på min ballkong och gör en grym playlist på min spotify. Only housemusic!! I love it. Det har tagit mer än två timmar så jag ska ta en pause snart och lyssna igenom all shöön musik! :) Sen får jag jobba vidare på den nånannan dag för snart måste jag klippa gräs som kommer ta tid.. Och sen ska jag träna(vilket jag inte har gjort på över en vecka, cp halsen har dampat). Och det blir cykling, vilket jag heller inte har tränat på en månad... 

& sen kommer David hit. Vi ska äta middag(som jag ska laga :S) och sen får vi se vad som händer. Det ska bli så skönt att få träffa honom igen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0