Sommarplaner

Igår kväll var jag som sagt hemma hos Josse. Vi kollade på "she's the man" 2 gånger haha? Fast vi va inte så fokuserade på det eftersom vi hade viktigare saker för oss, att planera sommarlovet 2011!!♥

Jag vet inte om ni har tänkt på det, men jag har iaf gjort det, att denna sommar skulle kunna bli hur bra som helst! 93orna är 18, vilket innebär körkort, giltigt legitimation och inga begränsningar!

Ungefär såhär ser våra gemensamma sommarplaner ut. & vi vill självklart att fler ska me, för ju fler detso roligare sommar!! :D

Jobb: Kom vi fram till att vi måste ha för allt kommer kosta skjortan. Men vi hinner dock bara dom två första veckorna. Hoppas jag får jobb på fotbollsskolan i år igen! :)
Peace&Love: Skulle ju vara hur coolt som helst. Och det blir billigare om man tar egen bil. Så planen är att Emma och Lisa kör min bil(som man kan öppna takluckan på haha).
Smögen: Under vecka 29 skulle vara drömmen. Sveriges stekigaste och galnaste vecka. Det bästa vore om vi kunde bo i vårat hus där men om inte mamma och pappa är där kommer vi antagligen att hyra ut det. Men Smögens camping funkar. Och skulle vi mot förmodan bli överdrivet rika kan vi ju alltid bo på hotell på Smögen...
Skara: Jag vet inte riktigt vad jag tycker om skara eftersom jag har lite dåliga upplevelser därifrån haha!! Men Emma och Josse är sjukt pepp på det! Men jag och Lisa dissar tyvärr haha.
Yran & Stråket: självklart!

Sedan har jag lite andra planer också så som seglarläger(varför inte i Grekland?) och sen utlandet med familjen. Sen ska vi ju flytta också. Jag vill väldigt gärna åka utomlands med kompisar också men det hinner jag nog inte i sommar. Det får bli antingen i vår eller i höst :)

Jag drägglar seriöst när jag ser dessa planer! Men det är dock bara planer och drömmar. Allt kommer ju givetvis inte att gå, men vi satsar på så mycket som möjligt!♥





Kommentarer
Postat av: Emmzih

Hahaha, Takluckan asså! Ni ska visst med på skara, då kan du visa hur man åker linbanan:) hihi

2010-12-05 @ 20:30:06
Postat av: sandy

Haha jag är kung på skara, och på linbanan också för den delen ;D

2010-12-06 @ 17:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0