sandy taggar ner

Lika väl som många av er där ute vill lära sig att träna och äta nyttigt så vill jag lära mig att bli som er, skita i träningen och ta en bulle istället. Jag ska helt enkelt lära mig att livet inte handlar om att vara lika saml som man var när man var sju år, ingen kommer tycka mer om mig för det. Så från och med nu tänker jag inte skriva om min träning eller kost på bloggen, bara om min vardag i övrigt. Jag kommer givetvis inte sluta träna och tänka på kosten, men jag ska försöka sluta tänka på det 98% av min vakna tid så därför kanske det passar bra att inte heller skriva något om det. Men sen när jag har lärt mig att tagga ner och bli som er andra kommer jag säkert börja skriva om det igen :) Eftersom jag inte har en aning om vilka som läser min blogg så säger jag inget mer om detta.

Ikväll har jag inga direkta planer, funderar på att ringa nån :)

PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0