julafton slutade med kräkattacker för Sandy...

Min julafton var verkligen supermysig ända in mot slutet.. Det kanske var då min kropp började reagera på att jag bara hade ätit massa sött hela dagen och egentligen ingen riktig mat, för den sa ifrån ganska skarpt iaf. haha detta är ju sjuuuuukt pinsamt, och jag om någon brukar ju kunna svulla som ett as? Men nehepp tydligen inte denna dag. Det började med att jag gick ner på toan där nere och ville dö för jag mådde så illa. Jag stod helt enkelt inte ut, så jag tryckte faktiskt fingrarna i halsen bara för att få illamåendet att släppa. Och det gjorde det lite iaf. Så då gick jag upp och la mig i min säng, och sa ingenting till min syster som va hemma. Men sen kom det jävla illamåendet tillbaka och jaa, jag kunde inte dölja det längre.. Haha fyfan vad jag spydde(om ni ville veta) och min syster fick hjälpa mig.... Och allt hamnade i handfatet så det blev stopp..... Och när pappa kom hem fick han ta reda på det... HAHA sjuk kul, men jag hoppas fortfarande att det var något konstigt jag hade ätit för annars är det ju fan illa :P

Aja, jag är iaf supernöjd med årets julkalppar! Det bästa var pengar, kläder, presentkort på Gabriell & platt/locktång. 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0