GI bak

Min onsdag började med att jag och min syster bakade bröd. Typ ett GI morotsbröd, som vi ska ge till farmor och farfar i julklapp. Förra gången jag bakade bröd fick jag ju en brännskada på min arm som jag kommer få leva med haha, men denna gång gick det finfint! :)
Efter baket åkte jag in till stan och bland annat cyklade lite. Mitt pyskiska mådde bra av det, mitt fysiska desto sämre. Men jag är iaf lite bättre nu i benet än för några dagar sen!
Men nu ska jag ta och trippa ner till mina kusiner här i Ås. Sen lite senare ska jag se på morden i Sandhamn. Sista avsnittet ikväll och det är väldigt spännande! Bra som fan vare :)
Jag kan ta kort på bröden som vi bakade sen så ni får se!
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0