GAAAAAAAAHH!!!

Kom nyss hem efter ett välbehövligt träningspass på golds! Det var underbart att kunna springa igen, jag är lycklig moahaha :)

Och nu smäller det, imorgon sartar jag den omtalade stålveckan haha!! Jag kanske inte har berättat vad det kommer att innebära? Jo, jag ska äta 4/5 mål om dagen. Och eftersom jag inte kan påverka vad det är för lunch eller middag ska jag påverka alla mina andra mål, alltså frukost mellanmål och eventuellt kvällsfika. Jag har en meny där jag får välja fritt, det ser ut såhär:
1. Gröt
2. Morötter
3. Hårdbröd som det är
4. Frukt

Och sen blir det massor utav träning på det också! Och det bästa av allt är det har kommit till min vetskap att dom har gjort freaking LÄNGDSPÅR i Ås nu! Alltså är jag lycklig eller är jag lycklig? AHHHHH. Nu ska det börjas igen, jag ska spendera all min fritid i skogen haha. Ne men mycket iaf. Förra året åkte jag ungefär 2 mil per kväll, och det gav resultat. Även fast jag vart ganska sliten så vart min kondition stenhård och jag va mycket smalare då än vad jag är nu, inge skämt!! Det vore ju förjävla nice om jag får tid att åka så mycket i vinter igen!! Det finns ingenting som bränner fett som längdskidor, så nu ska jag fan utnyttja det! Jag har faktiskt bara 5 kg kvar till min "drömvikt" så med rätt kost och längdskidorna kan det här sluta bra ;) Fast först kommer julen, och då ska jag bli fet. Sen har jag 20 veckor på mig att bli en skinny bitch :D 

Men okej nu tog jag i, det finns viktigare saker här i livet än att gå ner i vikt. Men denna vecka finns det inget annat, så tagga STÅLVECKA!! haha jag uppdaterar i veckan om hur det går ;)


Sandy har laddat upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0