dom senaste dagarna

Har hunnit med mycket roliga saker nu under några dagar. Jag har ju ingen koll på vilka dagar det är nu när man är ledig men jaja. För några dagar sen träffade jag iaf Vincent eftersom vi inte hade träffats typ sen han flyttade till sthlm? Haha det va ju lite kul, vi gick på en resturang jag inte minns vad den heter och jag kännde mig vuxen som kunde beställa alkohol utan att visa lägg :) Efter det åkte jag hem till Josse med Sara och hade en mysig kväll!
Igår städa vi ur ett av mina förråd, det sög. Hittade dock lite roliga saker där! Bland annat en gammal dagbok som var kanske det hemligaste jag har läst? Alltså hur kunde jag? :O haha fyfan jag ska bränna den!! Efter det åkte jag in på eastern och åt med massa tjejer! Supermysigt och gott :)
Idag klev jag upp tidigt och åkte in och tränade med Rebecca! Nu är även hon en trogen medlem på golds, vilket glädjer mig!! :D Det mindre roliga med träningen var att mitt ben inte är redo för något löpning än.. på ett bra tag.. fuck life!! :'( Efter träningen var vi på stan ett bra tag också!
Och slutligen ikväll, då vart det barnkalas! Emma 6 år, mysigt! :)





Hittade ett album från dagis med massa saker i när vi städade ur förådet! Jag blev lite glad, yes även jag har varit kort!! haha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0