dag 3, jag köttar

Imorse vaknade jag vid 10, utvilad och glad :) Jag klev upp och skrev klart psykologifördjupningen! Chalalalala jag är klar med hela kursen nu!! Ledig fram till jul? Kanske, men jag kan ju alltid fixa till lite och sega på :)
Sen åkte jag in till skolan vid 12, varför kan man ju undra? Jag gjorde ingenting där på öppet hus så jag åkte hem efter två igen. När jag kom hem städade jag och tvättade, kände mig lite vuxen helt enkelt. Sen kokade jag gröt-stålveckan you know. Jag börjar nog bli lite van? Jag menar, det finns verkligen inte i min värd att ta en mjukmacka med smör och ost efter skolan nu! Och det är ju faktiskt bra, för gröt innehåller varken fett eller socker men man blir mätt ändå! :)

Ikväll ska jag nog vara bad och åka längdskidor på min vilodag. Det är inte så lätt för mig att vila :( Vad fan håller jag på med? Ajuste, stålveckan ;) Ps. Snart taggar jag ner och blir som alla andra. snart... Don't worry :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0