Ås elljusspår=gratis zoo

Idag har jag varit i Bydalen & åkt slalom! Hur nice som helst. Det var dock inte så skönt väder och det var enorma mängde snö så det var inte så bra åkning, mest snövallar, men jag var lycklig som fan ändå :D
När jag kom hem åt jag middag och så, sen blev det andra skidor som ni kanske läste i förra inlägget hehe :) Det var tung snö att köra i och mitt ben kan dra åt helvete om jag säger så... Men aja, jag är ändå glad att den kloka delen av mig tog över och bestämde att det var nog efter en mil.
Jag måste även berätta att det hände ikväll igen!! Alltså detta är sjukt, jag börjar tro att det ligger någon förbannelsen över mig och det här med rådjur i skogen. Igår när jag var ute och körde stötte jag först på ett första varvet, och sen ett till det andra på exakt samma ställe! Det kanske var slumpen, men ikväll flög en till jävel över spåret(dock inte på samma stället tack och lov). Jag väntar bara på att det ska komma en björn nu... Min största fobi... Helvete va farligt, man bör inte vara i skogen själv... & när jag ändå pratar om björnar så har jag lagt till det i min "topp tre vad jag kommer att dö av". Jag kommer alltså aningen att få cancer, bli sjukten eller bli uppäten av en björn. I'm sure.... haha
nu tänkte jag visa kläderna som jag har fått i julklapp/handlat nu på lovet!

















Tror att det var allt. Känns skönt att jag äntligen har hittat nya kläder som jag gillar, för innan jul fanns det inte så mycket i min smak. Även om detta sved för sparsamma sandy så vare värt det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0