lyckan kommer lyckan går

När jag kom hem idag åkte jag ut till emma och lisa. haha det känns som att jag mer eller mindre bor där nu! haha jag är typ oftare på frösön än i Ås numera. Men det gillar jag! :D
Vi åt middag, kräftor och paj. Väldans gött! Efter middan kom josse också. Vi gick in till stan, hemköp har bästa godiset så ofc tog vi en sväng förbi där. Och sen vart det maxi, inte heller ovanligt haha :P Tjejerna va sugna på korvmeny 2 ikväll igen haha! Det blev ingen korv för mig ikväll heller, men det kommer senare ;)

Jag har tänkt på en sak. Alltid när sommaren börjar gå mot sitt slut har man lite klump i magen. Vi snackade rätt mkt om detta. Ingen vill såklart att lovet ska ta slut och skolan ska börja. Vi mötte faktiskt två som skulle börja i ettan. Gud va man känner igen sig i alla frågor de frågade! Stelt i början?Vilken klädsel? Mkt plugg? jaa allt det där undrade man ju själv också. Och jag känner faktiskt också att det ska bli förjävla jobbigt att börja plugga och äckla igen. åh vad jag inte orkar det!! Men okej för att va lite överpossetiv och inte deppa nu så gör jag nåt som får mig att fatta hur bra man har det, jag gör en liten lista med saker som jag är så jävla glad över just nu!

~ Jag har sommarlov, inget plugg, sovmornar och mindre tidsbrist. Toppen!
~ Jag har vänner som är guld värd, verkligen! Ingen självklarhet.
~ Jag börjar bli av med min förkylning så jag kan börja med träningen igen. Tack & bock.
~ Jag har inte gjort av med nästan några pengar alls i sommar och jag har tjänat lite över 6000. Plus i ekonomin är lycka för mig! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0