sunda vanor

Jag började dagen med att klippa gräs. Jag börjar bli sjukt trött på det nu, men fan det är pengar och hur ska jag annars skrapa ihop något? Bara att köra på. Efter det gjorde jag frukost, gick tillbaka till gammla sunda vanor så det blev gröt! Och efter det åkte jag in på golds! Va evigheter sen jag va där eftersom jag har varit borta och sen vart jag ju sjuk. Men nu är jag i hyffsad form igen :) jag har faktiskt börjat träna mina magmuskler nu. Jag har ju inte gjort det förut eftersom jag är rädd att man kanske ser tjockare ut om man får magmuskler, men andra sidan vet jag ju inte så jag måste ju prova! Så nu ska jag köra hårt på det :) Men det blir självklart lika mycket träningstid ängnat till fatburning också ;)

Ikväll ska jag va med Matilda! Det va ju också 1000 år sen :S Ska bli asmys. & vi ska faktiskt kolla på lite utlandsresor! Det lär väll inte bli nåt men fan man kan ju drömma sig bort och hoppas på att man hittar en billig resa nånstans, då sticker vi! :D

Pusss & Ajööö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0