sliten som aldrig förr

Yran sliter tydligen på kroppen. Igår låg jag i min säng typ hela dan nästan. Mådde förjävla dåligt, men så blir det ibland :) Sen på kvällen gick jag ner till Johanna och det va fan jobbigt bara det. Sen sov jag 14 timmar inatt. Hur skönt va inte det liksom? Och när jag väl vaknade insåg jag att min hals va i ett inte okej skick. Men hoppas det också ornar upp sig för jag hatar att bara gå hemma och inte göra någonting.. inte min grej helt enkelt!

Men jag och mamma har iaf kollat upp en grej idag som skulle va så sjukt kul, Seglarskola nästa sommar! Det finns på Smögen och håller på en vecka. Jag vill verkligen lära mig att segla, och sen vill jag köpa en segelbåt och segla runt mellan olika kända hamnar på västkusten med kompisar. Sen kan man ju alltid segla ner till Danmark och göra allt man inte får göra i Sverige haha. Fatta kul det skulle va! åhh jag dör bara av tanken :) Inga föräldrar som kan lägga sig i vad man gör, fest 24/7 och bara leva allmänt skönt! En liten ful segelbåt för typ 8000 liksom, helt klart värt det enligt mej :)
Sen när jag blir vuxen ska jag gifta mig med en rik seglare och vara ute och segla i medelhavet varje sommar. haha det har jag bestämmt mig för ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0