PARADISE HOTEL!

Mitt liv roas just nu av tre saker: Vänner, träning och paradise hotel!
Träningen har gått så jävla bra nu så jag är överlycklig för det! åh hoppas det fortsätter gå såhär :)
Och äntligen funkar det att kolla på paradise hotel på min dator nu så jag nördar det varje sekund jag får över. jag har väll sätt sådär 26 avsnitt på knappt tre dagar nu, hehe. Och jag kan bara säga att jag älskar det så jävla mkt!! Lätt det bästa som någonsin visat i svensk tv, jag är seriös! Det bara är nåt magiskt med det :)

Yess men nu har jag inte tid mer, för nya avsnitt väntar yiiihoooooooo!! :D

Kommentarer
Postat av: rebecca

Har sett Catja, Andreas och stefan nu i stockholm!!!!!!! Biaaaaaaaaaaaaatch :D LYCKA!

2010-08-15 @ 03:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0