mysdag

Dagen började med att jag åkte in till stan och mötte upp Lisa. Vi gick runt lite på stan först och sen fikade vi. Massor av prat och gott fika! :) sen kom emma och josse så då gick vi lite mer på stan. Jag köpte bara strumpor vilket kanske va bra eftersom jag har 1000 saker jag måste köpa nu ganska snart så jag får inte slösa i onödan! Fast jag måste ändå säga att jag inte har spenderat så mkt pengar nu i sommar, inte mina egna iaf hehe.. Men jag ska va en snäll dotter nu för att gottgöra det hehe :)
Sen gick vi hem till emma och lisa och åt väldans god mat! Och efter det blev det godis, sen promenad upp till maxi för dom andra ville ha korv hahaha!

Föresten kom jag på nu att jag visst har köpt en grej till idag.. Eller mamma köpte den till mej men jag bidrog med en slant. Ni kan aldrig gissa vad det är, så olikt mej! EN LOCKTÅNG! :S jag som hatar mitt lockiga hår haha. Men det är kul att variera och denna ger mer vågit hår istället för korkskruvar som jag har.. 


Tog inte med mig kameran men jag hade en bild på mig och Lisen sen Smögen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0