lever livet med egna regler

Fan va skönt det är att bestämma över sig själv måste jag bara säga! Kliva upp när fan man vill, äta vad man vill när man vill, träna hur mkt man vill utan att någon lackar och slänga kläder omkring sig. Jag gillar verkligen detta liv, känns som mig grej liksom ;)

Igår kom Rebecca hit på middag. Det va jättemysigt och gött! Sen kollade vi film, snackade och lagade lite för många efterrätter... haha. Sen kom Matilda också en sväng och joinade, trevligt trevligt :)
Idag på dan klippte jag gräs. Funkade, jag är ju pengarkåt så vad gör man inte? Sen vart det träning. Först cykling och sen en springtur direkt på det, sköööönt!

Sen ikväll kom Sara, Linnea, Filippa och Matilda hit. Vi mös på, åt glass och chips, snackade massor och aa :)
Nu ska jag sova, och sen får vi se vad som händer imorgon. Sista dagen på sommarlovet, fyfan.. Den måste man ju ta vara på, lägga in ett fett träningspass kändes rätt ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0