IPHONE!!

Men äntligen har även jag beställt en Iphone! Dock inte 4an eftersom det skulle ta väldigt många veckor att få hem den.. Jag har beställt den(3gs) av en personlig support så han kommer installera den och allt, och sen om jag får problem kan jag bara ringa honom.
Min planer med att skaffa en iphone är inte att jag ska ha en bättre telefon egentligen, utan att jag ska kunna använda den som en dator. För allt jag gör på datorn kan man göra på en iphone. Så äntligen kan jag dumpa min dator, åhhhhhhhhhhh jag njuter!!!

& jag har så sjukt tur för jag ska få den av mamma. Jag får ifs dåligt samvete när jag tänker på det eftersom jag inte har gjort något alls för att få den. Och mina telefonräkningar kommer höjas från 29 kr i månaden till över 300... Stackars mamma... Men jag får väll helt enkelt va en snäll dotter och visa min uppskattning, kanske hjälpa till mer hemma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0