friskare!

Jag är lite friskare i min förkylning idag så det är sjukt skönt! Därför passade jag på att träffa min käre vän karin. Hon mötte upp mig i stan efter hon hade slutat jobba. Sen gick vi hem till henne på Frösön, Valla. Hon har nyss flyttat dit så det va jättekul att se hur hon bor nu :) Det va rätt långt att gå dit ut men när man är två flyter det ju på finfint! Väl där umgicks vi, åt middag med hennes familj + andra och sånt. Jättemysigt att få träffa henne igen! & vi kom överens om att vi måste ses mer än vad vi har gjort nu. Åh jag får lite ångest över att jag verkligen inte har någon tid. Jag måste fixa upp det här. För Karin är verkligen inte den ända jag måste börja träffa oftare! Jag får faktiskt skylla min tidsbrist mkt på träningen.. Fast det är ju ifs mitt fel att jag tränar så mkt men aja, jag får lösa det på nåt sätt :) Inte mindre träning iaf och det ska bli mer tid åt kompisarna i höst, kanske mindre sömn? haha. 
Men nu måste jag sova för jag ska in till Östersunds gator imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0