en hälsning till Telia

Telia.. Asså man bara hör det på namnet, man känner typ ett obehag direkt eller hur? Iaf jag gör det! Varför? Jo just det, för att jag ALDRIG i hela mitt liv har kommit ut därifrån och allt har funkat som det ska! Först får man vänta i fem miljoner år på att det är ens tur och sen får man inget gjort där heller :O

Tycker att det är lite lustigt att jag just nu har köpt fri surf till min mobil vilket kostar typ 100 nåning i månaden, och sen betalar jag tydligen för "icke fri surf" också nu. Men gu va spännande, hur fick ni till det? Trevliga överaskningar, tack och bock det är inte första gången Telia! Så en lite hälsning va ni ju värda :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0