chill kväll

Träningen gick ju faktiskt rätt bra idag, trots att mina ben lider av utslitning.. Matilda har laddat ner en app på min mobil som va helt grym! Så nu kan jag se hur snabbt jag cyklar, hur långt, vart och hur länge. Finns säkert mer också men det va de jag fokuserade på nu. Känns sjukt kul att jag äntligen får veta hur långt jag kör. Köre inte längsta rundan idag, men det blev en på 3,6 mil iaf.

När jag kom hem frös jag typ ihjäl så jag fyllde badkaret med hett vatten. Sen låg jag där och degade i över en timme. hur skönt som helst :)
Jag är dock lite besviken på mig själv över dagens matlagning.. rester i micron.. Men shit jag orkade verkligen inte, men jag kokade iaf morötter till så det va färskt och gott! :)

Nu ska jag ladda ner massa spel till min iphone och sen blir det natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0