Äckligt värre

Att skolan har börjat igen. Åhh jag är redan skolless! Asså det är kul att träffa alla igen men jag spyr lite på att vi redan har fått två läxor och att det bara kommer att öka! Men okej, därför kör jag på samma stil som i ettan, gör klart allt nu så är man ledig sen :D 

Nu ska jag ut i kylan och cykla. Sket i gold's idag eftersom jag är väldigt less på det just nu. Eller jag är väll less på träningen över lag nu.. Men aja, jag har lovat mig själv att träna 6 gånger i veckan sålänge jag inte är skadad eller sjuk så det är bara att bita ihop! Sen blir det magträning också! Haha det är ju typ kul. Jag kör hårt på det varannan dag. Jag vill fan se hur lång tid det tar innan man får magrutor! Sen om jag skulle få det ska jag sluta direkt hihi :P 

Dagens lättnad: tanken på att det är helg snart. Och då vill jag ha lite CRAZY PARTY!
Dagens ångest: myten om att det finns fetter i tuggummi som inte går att träna bort. har ni hört på fan? 

  

Igår kom Matilda hit och mös. Vi kollade på fångarna på fortet och fixade sötsaker utifrån vad jag hade hemma.
På bilden ser ni micrade äpplen med after eight, florsocker och sirap på! Superbra. Fast om ni vill bli smal ska jag ge er ett hett tips, gör som bilden visar men ta bort after eight, florsocker och sirap haha! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0