Sandy tvingas satsa i skolan.... I hopp om en lycklig framtid

Idag har jag tvättat som fan och det behövdes! Sen har jag även varit och tränat på golds med Lisa Edlund som skrev in sig idag! :) Superkul att folk man känner börjar :) Vi körde i typ 1 timme och 40 minuter, taggade sommaren 2011 helt enkelt ;)

Nu håller jag på att baka nya sportfrallor. Hoppas jag klara mig ifrån fula brännärr denna gång ;)
Imorgon börjar skolan och det känns lite si och så.. Lovet har varit sjuuuuukt långt och jag har inte pluggat på år och dar känns det som. Det ska även bli roligt att träffa alla igen! Men när jag såg mitt nya schema ville jag dränka mig själv. Jag har även kommit på att jag måste börja satsa i skolan nu för att sedan kunna komma in på ett bra universitet och förhoppningsvis få ett bra jobb efter det. Allt jag gillar att göra och verkligen måste ha i framtiden är svindyrt, så jag måste verkligen satsa nu. Och på sidan av det ska jag hinna träna som fan, va med vänner och allt annat.. Tid att sluta sova kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0